УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області

» Прес-центр » новини » ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля при реконструкції а/д М-14

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля при реконструкції а/д М-14

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

 

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області, код ЄДРПОУ 25878206

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ(місце знаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи підприємства (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1. Інформація про суб’єкта господарювання. 

 

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області, юридична адреса: 54029, м. Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2А, (0512)675131, 068 8868800, е-mail: sadmk@ukravtodor.gov.ua

 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи

 

Планована діяльність, її характеристика

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області планує діяльність: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганроґ) на ділянці км 110+000 – км 126+000, Миколаївська область». Існуюча ділянка віднесена до 2 категорії  (після реконструкції І-б) категорії. Будівельна довжина ділянки реконструкції дороги становить 16,000 км. Існуюче покриття має капітальний тип на всій довжині ділянки. Дорожній одяг на всій протяжності ділянки дороги наявні дефекти та деформації у вигляді зношення поверхні покриття, колійність, просадки на проїзній частині, тріщини, руйнування покриття. Інженерне облаштування не відповідає нормативним вимогам, спостергіається руйнування узбіч, відсутній капітальний дорожній одяг на примиканнях. Наведені дефекти автомобільної дороги мають негативний вплив на проїзд автомобільного транспорту та знижують рівень безпеки усіх учасників дорожнього руху. Існуюча автомобільна дорога має 2 смуги руху.  Проект передбачає реконструкцію земляного полотна; на ділянках де передбачається посилення дорожнього одягу, передбачається виконання фрезерування існуючих верхніх шарів асфальтобетону.  Існуючий дорожній одяг правого проїзду розбирається. Влаштування насипу у місцях поширення земляного полотна та в місцях збільшення її висоти передбачено з ґрунту від зрізання існуючого узбіччя, нарізання водовідвідних канав та з кар’єру ґрунту. Досипання узбіччя передбачено підвезеним з кар’єру ґрунтом. Спорудження земляного полотна виконується з пошаровим ущільненням. Для забезпечення стійкості земляного полотна проти атмосферних опадів та механічних впливів, у проекті передбачено укріплення укосів насипу засівом насіння багаторічних трав з підсипанням рослинного ґрунту. Для захисту земляного полотна від поверхневих вод в проекті передбачається планування території та влаштування водовідвідних канав.

 

Дорожній одяг на ділянці представлено наступними типами конструкції:

 

Тип  1 (підсилення та розширення):

 

а) підсилення -  покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 4,4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8

згідно ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого з поверхневою щільністю 400г/см2, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014, та основи із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 1,2 при стиску В7,5, морозостійкість F75, W4, згідно з ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,18 м та шару із щебенево-піщаної суміші С9, товщиною 0,10 м та  вирівнюючого шару із щебенево-піщаної суміші С9, середньою товщиною 0,121 м (лівий проїзд) та товщиною 0,119 м (правий проїзд);

 

б) розширення -  покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 4,4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8 згідно ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого з поверхневою щільністю 400г/см2, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014,

 

 - основа із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 1,2 при стиску В7,5, морозостійкість F75, W4, згідно з ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,18 м; 

 

- щебенево-піщаної суміші С9, товщиною 0,10 м;

 

- вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші С9, середньою товщиною 0,119 м (лівий проїзд) та товщиною 0,121 м (правий проїзд); ;

 

- щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,21 м 

та геосинтетичного матеріалу для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2 міцністю на пробивання не менше ніж 1200Н згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

 

- піску крупного з вмістом пилуватих часток не більше 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу згідно ДСТУ Б.В.2.7-32-95, товщиною 0,20 м. На ділянках поширення дорожнього одягу для відведення води з нижніх шарів проектом передбачено улаштуванням дренуючого шару із піску крупного, товщиною 0,20 м.

Тип - 2 (нове будівництво):

 

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 4,4 при стиску В30, морозостійкість F200, W8 згідно ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого з поверхневою щільністю 400г/см2, згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014,

 

 - основи із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Вtb 1,2 при стиску В7,5, морозостійкість F75, W4, згідно з ДСТУ 8858:2019 товщиною 0,18 м;

 

- щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,21 м 

та геосинтетичного матеріалу для розділення зернистих шарів ГТ.Н.Т-2 міцністю на пробивання не менше ніж 1200Н згідно з  ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

 

- піску крупного з вмістом пилуватих часток не більше 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу згідно ДСТУ Б.В.2.7-32-95, товщиною 0,20 м.  

 

На перехідно-швидкісних смугах, на існуючих додаткових смугах руху конструкція дорожнього одягу прийнята як дорожній одяг по основній дорозі. Конструкція дорожнього одягу на зупиночних смугах та на зупинкових майданчиках прийнята як дорожній одяг по основній дорозі. На ділянці реконструкції дороги, експлуатується 10 труб та  3 моста. Для забезпечення поверхневого водовідведення при капітальному ремонті автомобільної дороги передбачаються наступні проектні рішення: буде здійснено будівництво водопропускних труб – 11 шт.; будівництво лотків – 2 шт.; подовження водопропускних труб – 1 шт.; будівництво мостів – 1 шт. Проектом передбачене влаштування 6 примикань (лівий проїзд) та 6 примикань (правий проїзд), деякі проектуються з влаштуванням перехідно-швидкісних смуг. Проектом також передбачено влаштування 2 в’їздів на АЗС та СТО, влаштування нових тротуарів з асфальтобетонним покриттям, 8 автобусних зупинок з улаштуванням заїзної кишені, дванадцяти автопавільйонів на всіх запроектованих зупинках, встановлення дорожніх знаків та показників, металевого бар’єрного та парапетного огородження та розмітки проїзної частини, влаштування зовнішнього освітлення транспортних розв’язок, пішохідних переходів

Технічна альтернатива 1. 

 

На ділянці реконструкції ремонту  передбачено влаштування дванадцяти автопавільйонів на всіх запроектованих зупинках. Передбачається демонтаж існуючих та влаштування нових автопавільйонів. Для влаштування нових автопавільйонів використовується типовий проект 503-05-11.85 тип 7 місткістю 5 чоловік. В основу архітектурного рішення павільйону прийняті прості форми, обумовлені функціональним призначенням, з урахуванням можливості їх зведення силами місцевих дорожньо-будівельних організацій з максимальним використанням у конструкціях місцевих будівельних матеріалів. Автопавільйон тип 7 має прямокутний контур з розмірами в плані 4,8 × 3,2 з конструкціями із залізобетонних елементів. На майданчику розміщення автопавільйону передбачається встановлення туалету на три кабіни, одна з яких ураховує потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Туалет має природнє освітлення через дерев'яні фрамуги. Двері туалетів запроектовані рейкові, щитові, дерев'яні. 

Технічна альтернатива 2. 

 

На ділянці реконструкції передбачено реконструкцію існуючих автопавільйонів на всіх запроектованих зупинках. Не передбачається демонтаж існуючих та не планується влаштування нових автопавільйонів.

 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Ділянка дороги загального користування М-14 Одеса – Мелітополь–Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 110+000 – км 126+000, яка підлягає реконструкції,  знаходиться в межах Миколаївського району Миколаївської області.

Територіальна альтернатива 1 

 

Прокладання траси прийнято з використанням існуючої дороги. Початок траси ПК 1100,00+00 прийнятий по вісі існуючої дороги М-14 Одеса – Мелітополь–Новоазовськ (на м.Таганрог) на км 110+000, кінець траси ПК 1260+00 прийнятий по вісі розділювальної смуги існуючої дороги на км 126+000 та відповідає початку траси проекту 56-Б-0.1-АД, виконаному ТОВ «ПБФ «Одесапромстрой»».

Територіальна альтернатива 2 

 

Територіальна альтернатива планованої діяльності не розглядається, оскільки передбачена реконструкція існуючої автомобільної дороги (географічна прив’язка до існуючого об’єкту, що підлягає реконстркукції).  

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Реалізація проекту дозволить активізувати транспортні, економічні і торгові зв’язки як в Україні в цілому, так і в прилеглих до дороги населених пунктах, поліпшити структуру автотранспортної мережі України, збільшити швидкість, безпеку та комфортність руху автотранспорту, покращити експлуатаційні показники роботи автотранспорту, створити нові робочі місця, як на стадії будівництва, так і при подальшій експлуатації дороги за рахунок розвитку її інфраструктури та об’єктів супутнього сервісу.

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

 

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 110+000 – км 126+000, Миколаївська область в результаті реконструкції за рекомендованим варіантом буде мати наступні техніко-економічні показники:

 

- категорія автомобільної дороги I-б категорії;

- перспективна інтенсивність руху на 2041р. приведена до легкового автомобіля 21230 авт/д;

- розрахункова швидкість: – 110 км/год. (поза населеним пунктом), 60 км/год. (в населеному пункті);

- довжина ділянки дороги становить 16,00 км;

- ширина проектованого земляного полотна становить 25,50(23,50) – 29,25 (26,25)м

- ширина смуги руху – 3,75 м (поза населеним пунктом), 3,25 м (в населеному пункті);

- кількість смуг руху – 4;

- ширина укріпленої смуги – 0,50 м;

- ширина зупиночної смуги разом з укріпленою смугою – 3,00 м;

- ширина розділювальної смуги – 3,00 м;

- ширина укріпленої смуги на розділювальній смузі – 0,50 м;

- тип дорожнього одягу – капітальний;

- навантаження на вісь – 115 кН.

- Дорожній одяг на ділянці представлено наступними типами конструкції.

• Тип - 1 (підсилення та розширення):

Підсилення:

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого та основи із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,18 м та шару із щебенево-піщаної суміші С9, товщиною 0,10 м та вирівнюючого шару із щебенево-піщаної суміші С9, середньою товщиною 0,121 м (лівий проїзд) та товщиною 0,119 м (правий проїзд);

 

Розширення:

 

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого, основа із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,18 м, щебенево-піщаної суміші С9, товщиною 0,10 м, вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші С9, середньою товщиною 0,119 м (лівий проїзд) та товщиною 0,121 м (правий проїзд), щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,21 м та геосинтетичного матеріалу для розділення зернистих шарів, піску крупного з вмістом пилуватих часток не більше 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу товщиною 0,20 м. На ділянках поширення дорожнього одягу для відведення води з нижніх шарів проектом передбачено улаштуванням дренуючого шару із піску крупного, товщиною 0,20 м.

 

• Тип - 2 (нове будівництво):

 

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,26 м, розділяючий прошарок з геотекстилю нетканого термічно скріпленого,

- основи із монолітного дорожнього цементобетону товщиною 0,18 м;

- щебенево-піщаної суміші С5, товщиною 0,21 м 

- геосинтетичного матеріалу для розділення зернистих шарів;

- піску крупного з вмістом пилуватих часток не більше 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5 м/добу товщиною 0,20 м. Для відведення води з нижніх шарів проектом передбачено улаштуванням дренуючого шару із піску крупного, товщиною 0,20 м.

- На перехідно-швидкісних смугах, на існуючих додаткових смугах руху конструкція дорожнього одягу прийнята як дорожній одяг по основній дорозі.

- ділянці дороги, експлуатується десять труб та три моста;

- передбачено розміщення шість нових пішохідних переходів у різних рівнях які забезпечать безпечний перетин пішоходами автомобільного шляху на ПК1107+66,60, ПК1122+37,55, ПК1137+16,84, ПК1192+86,08, ПК1231+41,19, ПК1255+20,00.

- в межах населеного пункту с. Половинки   влаштовано один місцевий проїзд, який використовується для проїзду транспорту до дворів, а також для руху пішоходів. Ширина проїзної частини місцевого проїзду 3,50 м, ширина узбіччя 1,00 м, протяжністю 69,94 м. Початок місцевого проїзду ПК0+00 відповідає ПК 1194+04,84 лівого проїзду. Кінець проїзду ПК 0+69,64 відповідає ПК 1194+74,18 лівого проїзду. З даного місцевого проїзду здійснюється з’їзди у двори;

- передбачено влаштування нових тротуарів з асфальтобетонним покриттям завширшки 1,80 м в місцях автобусних зупинок та в населеному пункті с. Половинки;

- передбачено  влаштування зовнішнього освітлення транспортних розв’язок, пішохідних переходів та населеного пункту с. Половинки.

 

На ділянці реконструкції дороги, експлуатується 10 труб та  3 моста. Для забезпечення поверхневого водовідведення при реконструкції автомобільної дороги передбачаються наступні проектні рішення: будівництво водопропускних труб – 11 шт.; будівництво лотків – 2 шт.; подовження водопропускних труб – 1 шт.; будівництво мостів – 1 шт. Проектом передбачено влаштування 6 примикань (лівий проїзд) та 6 примикань (правий проїзд), деякі проектуються з влаштуванням перехідно-швидкісних смуг. Проектом також передбачено влаштування 2 в’їзди на АЗС та СТО, влаштування нових тротуарів з асфальтобетонним покриттям,  8 автобусних зупинок з улаштуванням заїзної кишені, дванадцяти автопавільйонів на всіх запроектованих зупинках, встановлення дорожніх знаків та показників, металевого бар’єрного та парапетного огородження та розмітки проїзної частини, влаштування зовнішнього освітлення транспортних розв’язок, пішохідних переходів

Основними технологічними процесами будівництва автомобільної дороги є:

 

1. Підготовка території будівництва (підготовчі роботи), які забезпечують можливість цілеспрямованого розгортання і виконання робіт усіма учасниками будівництва, роботи включатимуть демонтажні роботи, земляні роботи, вирубка дерев та чагарників, що потрапляють в зону будівельних робіт

 

2. Спорудження штучних споруд (транспортних розв’язок, мосту, залізобетонних водопропускних труб, водоприймальних колодязів, тощо).

 

3. Підсилення та розширення, а також нове будівництво замість демонтованої конструкції дорожнього одягу (основи, покриття).

 

4. Облаштування дороги спеціальними спорудами, інфраструктурою та засобами, які призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху. 

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1:

 

- дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

- дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів;

- дотримання вимог Водного кодексу України; 

- організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод;

- забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі найближчої житлової забудови;

- забезпечення організованого збирання та відведення дощових, талих вод з території об’єкта;

- дотримання обмеження поширення впливу з відстанню від бровки земляного полотна автомобільної дороги до житлової забудови розміром 50 м відповідно до п.4.14, табл.2. ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування» та п. 5.26 ДСП 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

щодо технічної альтернативи 2:

- дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

- дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів;

- дотримання вимог Водного кодексу України; 

- організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод;

- забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі найближчої житлової забудови;

- забезпечення організованого збирання та відведення дощових, талих вод з території об’єкта;

- дотримання обмеження поширення впливу з відстанню від бровки земляного полотна автомобільної дороги до житлової забудови розміром 50 м відповідно до п.4.14, табл.2. ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування» та п. 5.26 ДСП 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

щодо територіальної альтернативи 1:

 

У проекті будуть враховані протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування».

щодо територіальної альтернативи 2:

У проекті будуть враховані протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування».

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної  альтернативи 1

 

До початку будівельних робіт, під час підготовчого періоду, проводиться демонтаж існуючого дорожнього покриття, виконуватимуться роботи з вирубки придорожніх насаджень, влаштування будівельних майданчиків. Вище перелічені роботи повинні виконуватись спеціалізованими організаціями за діючими нормами та технічними умовами з попередженням служб експлуатації і в присутності їх представників. До початку робіт будівельна організація розробляє і затверджує у визначеному порядку проект виконання робіт, в якому у відповідності з типовими технологічними картами, правилами техніки безпеки, нормативними та директивними документами визначається послідовність та строки виконання окремих технологічних процесів.

 

щодо технічної  альтернативи 2:

 

До початку будівельних робіт, під час підготовчого періоду, проводиться демонтаж існуючого дорожнього покриття, виконуватимуться роботи з вирубки придорожніх насаджень, влаштування будівельних майданчиків. Вище перелічені роботи повинні виконуватись спеціалізованими організаціями за діючими нормами та технічними умовами з попередженням служб експлуатації і в присутності їх представників. До початку робіт будівельна організація розробляє і затверджує у визначеному порядку проект виконання робіт, в якому у відповідності з типовими технологічними картами, правилами техніки безпеки, нормативними та директивними документами визначається послідовність та строки виконання окремих технологічних процесів.

 

щодо територіальної альтернативи 1:

 

Врахування висновків археологічних вишукувань земельних ділянок, які підпадають в зону будівельних робіт.

 

щодо територіальної альтернати 2:

 

Врахування висновків археологічних вишукувань земельних ділянок, які підпадають в зону будівельних робіт.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

 

щодо технічної альтернативи 1:

 

При будівництві:

 

- геологічне середовище: виникнення або активізація небезпечних геодинамічних процесів;

- клімат та мікроклімат: значного шкідливого впливу не передбачається;

- повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів від двигунів будівельних машин та механізмів, шум, вібрація, пил, сажа;

- водне середовище: зміни умов поверхневого стоку, забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки;

- ґрунти: хімічне забруднення, забруднення відходами будівництва;

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в зоні будівництва, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: створення нових робочих місць (позитивні впливи), негативні впливи відсутні;

- навколишнє техногенне середовище: негативні впливи відсутні.

При експлуатації:

- геологічне середовище:впливу не передбачається;

- клімат та мікроклімат: значного шкідливого впливу не передбачається;

- повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, шум, та вібрація від автомобільного транспорту;

- водне середовище: забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки;

- ґрунти: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: негативний вплив на стан біологічних та екологічних систем в межах захисної смуги автомобільної дороги, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: підвищення інвестиційної привабливості;

- навколишнє поліпшення транспортної інфраструктури.

щодо технічної альтернативи 2 :

При будівництві:

- геологічне середовище: виникнення або активізація небезпечних геодинамічних процесів;

- клімат та мікроклімат: значного шкідливого впливу не передбачається;

- повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів від двигунів будівельних машин та механізмів, шум, вібрація, пил, сажа;

- водне середовище: зміни умов поверхневого стоку, забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки;

- ґрунти: хімічне забруднення, забруднення відходами будівництва;

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: зміни існуючого стану біологічних та екологічних систем в зоні будівництва, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: створення нових робочих місць (позитивні впливи), негативні впливи відсутні;

- навколишнє техногенне середовище: негативні впливи відсутні.

При експлуатації:

- геологічне середовище: впливу не передбачається;

- клімат та мікроклімат: значного шкідливого впливу не передбачається;

- повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, шум, та вібрація від автомобільного транспорту;

- водне середовище: забруднення водного середовища скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки;

- ґрунти: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: негативний вплив на стан біологічних та екологічних систем в межах захисної смуги автомобільної дороги, шум, аерозольні випадіння;

- навколишнє соціальне середовище: підвищення інвестиційної привабливості;

- навколишнє поліпшення траанспортної інфраструктури.

щодо територіальної  альтернативи 1:

При здійсненні запланованої діяльності треба дотримуватись обмеження поширення впливу з відстанню від бровки земляного полотна автомобільної дороги до житлової забудови розміром 50 м відповідно до п. 4.14, табл.2. ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг» та п. 5.26 ДСП 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

 

щодо територіальної  альтернативи 2:

 

При здійсненні запланованої діяльності треба дотримуватись обмеження поширення впливу з відстанню від бровки земляного полотна автомобільної дороги до житлової забудови розміром 50 м відповідно до п. 4.14, табл.2. ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг» та п. 5.26 ДСП 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Планова діяльність належить до Першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, відповідно до Статті 3, частини 2, пункту 7 «Будівництво автомобільних доріг першої категорії» Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 

 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні. 

 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року.

 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: 

 

- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; 

- проведення громадського обговорення планованої діяльності; 

- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; 

 

- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; 

 

- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. 

 

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

 

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. 

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. 

 

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. 

 

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

 

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

 

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

 

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11  Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»), що видається Департаментом державної архітектурно- будівельної інспекції України

 (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

 

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Департаменту екологічної оцінки та контролю, відділу оцінки впливу на довкілля. Поштова адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополіта Василя Липківського, 35; тел./факс (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, електронна пошта: OVD@mepr.gov.ua; контактна особа – Котяш Лада Павлівна.

 

 (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)