УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області

» Прес-центр » новини » Кожна 4-5 фура на Миколаївщині рухається перевантаженою

Кожна 4-5 фура на Миколаївщині рухається перевантаженою

Таку невтішну статистику спостерігаємо під час моніторингу даних з комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю, що вже функціонують у Миколаївській області.

 

Натепер в області у тестовому режимі працюють три WIM-системи «зважування в русі» на відремонтованих автодорогах Н-11 Дніпро-Миколаїв, Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв та Т-15-13 Нечаяне-Очаків.

 

Тестовий режим не означає похибку чи помилки у зважуванні, а говорить лише про неможливість на даному етапі на законодавчому рівні стягувати штрафи з порушників.

 

А недобросовісних перевізників, як бачимо, достатньо. За оперативними даними близько 20-25% зафіксованих транспортних засобів рухаються відновленими автошляхами області з порушеннями встановлених вагових та габаритних норм.

 

Більшість порушників перевищують обмеження загальної маси більше ніж на 20%. Тобто при максимально-допустимій масі в 40 тон, майже кожна 5 фура пересувається дорогами з навантаженням 48 тон і більше.

 

Про яку якість та довготривалість експлуатації доріг в такому випадку може йти мова?

 

Для ремонту Дніпропетровської, Кіровоградської та Очаківських трас держава витратила колосальні кошти, а продовження реанімації автошляхів в області передбачає мільярдні фінансові вливання.

 

Все це може виявитися марним, без свідомого та відповідального ставлення у першу чергу перевізників та стивідорів до питання збереження відновлених автошляхів.

 

 

Короткострокова вигода та заробіток не можуть бути важливішими за безпеку пересування та комфорт громадян. Ціна такої безвідповідальності надто висока – сотні мільйонів гривень, які держава щороку вкладає у ремонт доріг «плавиться» просто на очах. Адже жодне покриття, навіть цементобетонне, не витримає таких колосальних навантажень.

 

Окремо звертаємося до очільників місцевих територіальних громад, зокрема до голови Куцурубської сільської ради. Ви, як державний службовець, першочергово мали б захищати інтереси жителів громади та безпеку їх пересування автошляхами.

 

Дивно отримувати та відповідати на лист з проханнями зберегти польову дорогу, яка дозволяє оминати комплекс автоматичного габаритно-вагового контролю біля Очакова та згідно проекту підлягає розбиранню.

 

Повідомляємо, що подальші спроби відновлення подібних альтернативних маршрутів об’їзду WIM-систем будуть одразу доведені до правоохоронних органів.

 

Наполегливо просимо очільників місцевих територіальних громад та депутатів мати чітку державницьку позицію та більше уваги приділяти забороні несанкціонованого  проїзду транспорту, що оминають комплекси автоматичного габаритно-вагового контролю.

 

Лише спільними зусиллями зможемо зберегти оновлені автомобільні дороги Миколаївської області та запобігти їх передчасному  руйнуванню.