Служба автомобільних доріг
у Миколаївській області

» Прес-центр » новини » В Службі автодоріг відбулось друге засідання Громадської Ради

В Службі автодоріг відбулось друге засідання Громадської Ради

12 липня, в приміщенні Служби автодоріг відбулося друге засідання Громадської Ради при Службі автомобільних доріг у Миколаївській області, на якій були присутні 5 членів Громадської Ради, начальник Служби автодоріг та заступник начальника з фінансово-економічних питань.

 

Згідно порядку денного на засіданні обговорювалися питання проведення тендерної процедури з поточного середнього ремонту автодороги Н-11 Дніпропетровськ-Миколаїв, роботи габаритно-вагових комплексів у Миколаївській області та використання системи співфінансування ремонту доріг в області.

 

Начальник Служби Антощук О.Л. повідомив присутнім, що у зв´язку з необхідністю внесення змін до тендерної документації, розкриття тендерних пропозицій по ремонту Н-11 перенесено з 12-го на 25-те липня. Заступник начальника з фінансово-економічних питань Цимбалюк А.Л. додала, що завдяки конкурентно-спроможному середовищу підвищуються шанси залучити найбільш професійну підрядну організацію до виконання ремонтних робіт на Дніпропетровському напрямку.

 

"Виведення тендерних процедур у Миколаївській області на прозорий, конкурентно-спроможний та чесний рівень дозволило нам лише на закупівлях з нанесення розмітки зекономити для державного бюджету понад 5 млн.грн," – заявив очільник Служби автодоріг.

 

На запитання представників громадськості щодо роботи габаритно-вагових комплексів головний дорожник області відповів наступне: "В літній період особливо збільшується інтенсивність руху транспорту, тим паче великовагового по автодорогах області. Нам треба звертати увагу не лише на збереження покриття головних магістралей Миколаївщини – М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ та Р-06 Ульяновка-Миколаїв, а й на залишки покриття горезвісних Н-11 Дніпропетровськ-Миколаїв та Н-14 Олександрівка-Кіровоград-Миколаїв, адже й там є що рятувати".

 

Олександр Леонідович запевнив, що дороги області зможе врятувати створення Дорожнього фонду та запровадження пілотного проекту митних зборів: "Ніхто не вірив в систему співфінансування, всі скептично відносились до таких новацій, але ж вийшло... Треба бути реалістами, не треба хапатись за все й одразу, а працювати над конкретними об´єктами. Лише комплексний підхід, а не поверхове сприйняття забезпечить позитивний результат".

 

На першому засіданні Громадської Ради в березні місяці керівництво Служби озвучувало досвід Львівської області, де в поточному році заплановано виконати роботи на 49-ти об´єктах по системі співфінансування, а вже сьогодні у Миколаївській області в результаті спільних напрацювань з органами місцевого самоврядування маємо майже 60 об´єктів для проведення ремонтних робіт.

 

Антощук О.Л. звернув увагу й на те, що на сьогоднішній день керівництво Служби має за мету відновити віру дорожників та громади в завтрашній день, в команду та її керівництво.

 

Також очільник Служби звернув увагу громадськості на те, що в Службі автодоріг протягом останніх трьох тижнів проводилась внутрішня аудиторська перевірка, за результатами якої буде складено аудиторський звіт. Начальник Служби заявив: "Служба автодоріг працює в ручному режимі. Якби зараз був 2017 рік я б без жодних сумнівів покинув свою посаду, однак зараз, в 2016 році я не можу залишити напів шляху розпочаті роботи, які керуються зараз в ручному режимі, я хочу вивести розпочаті процеси в автоматичне русло. Я хочу їздити нормальними дорогами, хочу щоб мої діти прагнули жити в Україні. Ми віримо, що країна змінилась, а разом з нею усвідомлення того, що можна зламати систему, працюючи чесно, відкрито та неупереджено".

 

В результі жвавої дискусії члени Громадської Ради вирішили продовжувати висвітлювати найболючіші проблеми у сфері дорожньої галузі та сприяти їх вирішенню.